ҰСЫНУ
қашықтықтан медициналық қызметтерге ақылы қолжетімділік
шартын жасау туралы
ПРЕАМБУА
Шартты жасасу тәртібі, Шарт тараптары
бапқа сәйкес. 395 Газаматтық код Қазақстан Республикасы бұл құжат Жауапкершілігі шектеулі серіктестік
жіберген ашық оферта болып табылады«Dariger Online» (бұдан әрі «Ақпараттық жүйе операторы») жеке
тұлғалардың шектеусіз санына қажетті лицензиялары бар (бұдан әрі уәкілетті медициналық ұйымдар)
көрсететін қашықтан медициналық қызметтерге қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін ақылы шарт жасасу.
«Медициналық ұйым» ретінде) «Dariger Online» қызметін (бұдан әрі «Қызмет») пайдалана отырып,
www.darigeronline.kz веб-сайтында немесе аттас мобильді қосымшада (бұдан әрі бұдан әрі )
«Қызмет/Қызметтер»),төменде сипатталған шарттармен (бұдан әрі – Келісім-шарт деп аталады).
Шарттың тараптары ақпараттық жүйе операторы, медициналық ұйым және өзінің немесе басқа тұлғаның
мүддесі үшін Шартты жасасуға өтініш берген заңды және әрекетке қабілетті жеке тұлға (бұдан әрі – Тапсырыс
беруші) болып табылады (бұдан әрі Тапсырыс беруші). бұдан әрі «Емделуші» деп аталады).
Тапсырыс беруші ұсыныспен оның ағымдағы нұсқасын веб-сайтта немесе мобильді қосымшада
орналастыру арқылы танысады.
Осы ұсыныстың мәтінін мұқият оқып шығыңыз және оның кез келген тармағымен
келіспесеңіз, сізден ұсынылған Қызметтерді пайдаланудан бас тартуды сұраймыз және
Келісім жасалмаған болып саналады.
Осы Оферта шарттарын толық және сөзсіз қабылдау (Қабылдау) Тапсырыс
берушінің/Пациенттің келесі әрекеттерді орындауы болып саналады: Сайтта немесе мобильді
қосымшада тіркелу, шарттармен келісетінін көрсететін белгілерді (белгілерді) қою. осы
ұсыныстың және 1- 3 қосымшалар, Қызметтер үшін аванстық төлемді жүзеге асыру (егер
Тұтынушы/пациент ерікті медициналық сақтандыру бағдарламасы бойынша сақтандырылған тұлға
болса және Қызметтер ерікті медициналық сақтандыру шеңберінде көрсетілетін медициналық
қызметтер тізіміне енгізілген болса). келісім және немесе басқа келісімдер бойынша Қызметтер үшін
алдын ала төлем талап етілмейді). Осы Ұсынысты қабылдау, атап айтқанда,
Тұтынушының/Пациенттің жеке деректерді жинауға және өңдеуге және медициналық құпияны
құрайтын ақпаратты беруге келісімін беруін, сондай-ақ медициналық көмек алуға хабарланған
келісімін, сонымен қатар Тұтынушы/пациент Қызметтерді алу Ережелерімен, «Dariger Online»
ЖШС Пайдаланушы келісімімен және сілтемеде орналастырылған жеке деректерді жинау
және өңдеу саясатымен таныс және олармен келіседі.https://tm.darigeronline.kz/static/docs/
Шарт осы баптың 2-тармағының ережелері негізінде жазбаша нысанда жасалған деп есептеледі. 394-баптың 3-
тармағы. 396Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі (егер шарт жасасу туралы жазбаша ұсыныс
жанама әрекеттермен жасалған акцептпен қабылданған болса, шарттың жазбаша нысаны сақталды деп
саналады).
Шарт Тұтынушы Қызметтерге жүгінген әрбір жағдайда жасалады.
Осы ұсыныстың қолданылу мерзімі 09.05.2024 бастап оны ресми кері қайтарып алғанға дейін немесе ұсыныс
(оферта) жаңа редакцияда бекітілгенге дейін белгіленді.
Бұл Ұсынысты кез келген уақытта Ақпараттық платформа операторы біржақты тәртіппен өзгерте алады.
Мұндай өзгерістер Тараптар үшін тек болашақта ғана күшіне енеді.
ҚАШЫҚТАН МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРГЕ АҚЫЛЫ ҚОЛДАНУ ЖӨНІНДЕГІ
КЕЛІСІМ
1. ОСЫ КЕЛІСІМДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ШАРТТАР
Осы Келісімнің мақсаттары үшін келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:
Келісім
Келісімқашықтықтан медициналық қызметтерге ақылы қолжетімділікті
қамтамасыз ету,Оферта акцепті арқылы жасалатын, түпкілікті әрекеттермен
аяқталатын: Сайтта немесе мобильді қосымшада тіркелу, Оферта шарттарымен
келісетін белгілерді (құсбелгілерді) қою, Қызметтер үшін аванстық төлемді
жүзеге асыру (төлем бойынша қызмет көрсетілетін тұлғалар үшін) VHI саясаты
немесе басқа келісімдер бойынша бағдарламаны тіркеу жеткілікті). Шарт
Тапсырыс берушінің (Пациенттің) қашықтықтан медициналық қызметтерді
алуы, сондай-ақ басқа ілеспе қызметтерді (бірлескен түрде «Қызметтер» деп
аталады) алу мақсатында жасалады. Шарттың ажырамас бөлігі медициналық
көмек алуға хабардар етілген келісім (№ 1 қосымша), Дербес деректерді
жинауға және өңдеуге келісім (№ 2 қосымша), Қызметтерді көрсету шарттары
мен тәртібі (№ 3 қосымша) болып табылады. .
Қашықтан
медициналық
қызметтер/Қызме
ттер
Ақпараттық жүйе операторының қызметін пайдалана отырып, тұтынушыға
(пациентке) медициналық ұйым көрсететін цифрлық технологияларды
(дәрігерлік кеңес/кеңес) пайдалана отырып, автоматты медициналық көмек.
Медициналық
қорытынды
Цифрлық технологияларды пайдалана отырып Қызметті көрсету нәтижелері
бойынша Дәрігер құрастырған, Қызмет арқылы Тұтынушыға (Пациентке)
жіберілген немесе оның жеке кабинетінде Тұтынушыға (Пациентке) сілтеме
берілген электрондық құжат, диагностиканы, түзетуді және емдеуді
тағайындаусыз дәрігерлік кеңестің нәтижелерін қамтитын .
Науқас
Медициналық көмекті қажет ететін аурудың немесе жай-күйдің болуына немесе
болмауына қарамастан, Қызметтерді тұтынушы болып табылатын жеке
тұлға.Медициналық ұйымның дәрігерінен және/немесе маманынан
медициналық кеңес алу үшін медициналық ұйымның дәрігерін және/немесе
маманын таңдау үшін Қызметті пайдалану
Тұтынушы
Он сегіз жасқа толған, осы Шартты өзі үшін жасайтын немесе әрекетке
қабілетсіз немесе әрекетке қабілеті шектеулі тұлғаның (ата-анасы, қорғаншысы
немесе қамқоршысы) заңды өкілі болып табылатын, Сайтта және сайтта
жарияланған Шартты қабылдаған әрекетке қабілетті жеке тұлға. мобильді
қосымша. Жеке өзі үшін Шарт жасасқан және Шарт бойынша Қызметтерді
алатын Тұтынушы Пациент болып табылады.
Медициналық ұйым
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бизнес-сәйкестендіру нөмірі
(БСН) 130940023453 (Алматы қ.) бойынша тіркелген «Меди-сервис»
ассистенттік серіктестігі» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі (қысқа атауы
«Меди-сервис» ассистенттік компания» ЖШС. Абай к., 52В, «Прогресс» бизнес
орталығы, 1-қабат, тел +7 (727) 250 00 05, e-mail: reception2@medis.kz .)
медициналық қызметке лицензия. 2018 жылғы 14 наурызда берілген 18005371,
Алматы қаласы әкімдігінің «Алматы қаласы Кәсіпкерлік және индустриалды-
инновациялық даму басқармасы» КММ, Ақпараттық жүйе операторы
қызметтерді көрсетуге шарт жасасқан.
«OLLA-MED» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі, «ТИГРЕНОК» балалар
медициналық орталығы, Ресей, 105554, Мәскеу, Парковая 9 көш., 8А (+7 (495)
109-2209, info@ollamed.ru ), СТН 7719727278, Лицензия L041 -01137-
77/00328608 27.11.2018 ж.
«МК доктор Nearby» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі Ресей, 115533,
Мәскеу, vn.ter.g. муниципалды ауданы Нагатино-Садовники, Нагатинский 1
проезд, 11, 1 корпус, 1 қабат, бөлме. XII (+7 (495) 252-72-00, info@dr-telemed.ru
) INN/KPP 7736253130/772401001 MK Doctor Nearby LLC лицензиясы LO-
77-01-020565 120 қазанда берілген.
«ВРАЧ» медициналық орталығы акционерлік қоғамы, Ресей, 344002
Ростов-на-Дону, ст. Тургеневская, 49, +7 (863) 204-95-19, СТН
6164255496, бақылау пункті 616401001 «ВРАЧ» медициналық орталығы» АҚ
лицензиясы
L041-01050–61/00360306 2020 жылғы 20 сәуірде берілген
Лицензия туралы ақпарат, сондай-ақ медициналық ұйымдар көрсететін
қызметтер тізімі Веб-сайтта және мобильді қосымшада орналастырылған.
Медициналық ұйым өз қалауы бойынша Қазақстан Республикасының
қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкес қызметтер көрсетуге қажетті
лицензиялары бар басқа медициналық ұйымдарды тартуға құқылы.
Медициналық
ұйымдастыру
бағдарламасы
Медициналық ұйым көрсететін Қызметтердің тәртібі мен тізімін сипаттайтын
веб-сайтта немесе мобильді қосымшада орналастырылған бағдарлама.
Дәрігер
Тиісті мамандық бойынша жоғары кәсіби медициналық білімі (педиатр, жалпы
тәжірибелік дәрігер немесе жоғары мамандандырылған дәрігер) бар және өз
жұмысын орындау шеңберінде Тапсырыс берушіге (пациентке) қызмет
көрсететін медициналық ұйымның немесе тартылатын басқа медициналық
ұйымның қызметкері медициналық ұйымдағы міндеттері.
Хабарланды
келісім
Тұлғаның Қызметтерді алуға келісімін жазбаша ерікті түрде растау тәртібі.
Хабарландырылған жазбаша келісімді Тапсырыс беруші (Пациент)
қолданыстағы бұйрыққа N 3 қосымшада көзделген нысан бойынша береді.
«Денсаулық сақтау саласындағы бухгалтерлік құжаттама нысандарын бекіту
туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы
30 қарашадағы No ҚР ДСМ -175/2020.
«Dariger Online»
қызметі немесе
сервис
(маркетинг атауы
«Däriger Online»)
Цифрлық технологияларды пайдалана отырып, медициналық қызметтерді
көрсету мақсатында Тұтынушы (пациент) мен Медициналық ұйым
арасындағы байланыс арнасын қамтамасыз етуге арналған аппараттық-
бағдарламалық кешен. Сервис Сайтты және (немесе) аттас мобильді
қосымшаны пайдалана отырып, Қызметтерді көрсетуге мүмкіндік береді.
Веб-сайт
Интернет сайты: www.darigeronline.kz, оның құқығы Ақпараттық жүйе
операторына тиесілі.
Мобильді
қолданба
Компьютерлік бағдарлама «Däriger Online» («Däriger Online» маркетингтік
атауы), Медициналық ұйымның Тұтынушының (пациенттің) пайдасына
цифрлық технологияларды пайдалана отырып, Қызметтер көрсету мақсатында
мобильді құрылғыларда пайдалануға арналған.
Жеке бөлме
Сайттағы немесе мобильді қосымшадағы Тұтынушының (пациенттің) жеке
бөлімі, ол оған Қызметтерді көрсетуге сұраныс жіберуге, дәрігермен
байланысуға, Қызметтерді алуға және медициналық құжаттарды сақтауға
мүмкіндік береді. Жеке кабинетке тіркелген медициналық құжаттарға тек
Клиент (Емделуші) ғана қол жеткізе алады.
Ақпараттық
жүйе
Медициналық ұйымның процестерін электронды форматта басқаруды
қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе.
Ақпараттық жүйе
операторы
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес 2021 жылғы 01 қыркүйекте
бизнес сәйкестендіру нөмірі (БСН) 210940001747 тіркелген «Dariger Online»
жауапкершілігі шектеулі серіктестігі (қысқа атауы – «Dariger Online» ЖШС).
Код
«Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан
Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі N 360-VI Кодексі.
Тапсырыс
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 1
ақпандағы No ҚР ДСМ-12 бұйрығымен бекітілген Қашықтықтан медициналық
қызметтерді ұйымдастыру, көрсету және төлеу қағидалары.
Қазақстан
Республика
сының
Азаматтық
кодексі
Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі.
2. КЕЛІСІМНІҢ МӘНІ
2.1 Ақпараттық жүйе операторыТұтынушыға (пациентке) ыңғайлы болу үшінТұтынушыға
(пациентке) қол жеткізуді қамтамасыз етедіҚызметтер ,Пациентке дәрігерлерді, медициналық
ұйымдарды және қызметтерді таңдау үшінқамтамасыз етілгенX Медициналық ұйым осы Шарттың
талаптары бойынша Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкес
Ақпараттық жүйе операторы әзірлеген Сервисті (Сайтта және (немесе) мобильді қосымшада)
пайдалану арқылы.
2.2. Тұтынушының (пациенттің) өтініші негізінде медициналық ұйым Қызметтерді көрсетуге
міндеттенеді, ал Тұтынушы осы Шарттың талаптарына сәйкес Қызметтерді қабылдауға және
төлеуге міндеттенеді. Егер Қызметтерді көрсету тиісті ерікті медициналық сақтандыру
бағдарламасына (сақтандырылған тұлға Тұтынушы немесе Пациент болып табылатын) енгізілген
болса немесе Қызметтерді көрсету оларды алу мүмкіндігін көздейтін басқа шарттарға енгізілген
болса, мұндай Қызметтер үшін төлемді төлеуші Ақпараттық жүйе операторымен/медициналық
ұйыммен жасалған шарттар негізінде тиісті сақтандыру ұйымы немесе басқа ұйым.
2.3. Сайтта және мобильді қосымшада орналастырылған Медициналық ұйымның қызметтеріне
қолданыстағы тарифтерге сәйкес Тұтынушы (Пациент) Қызметтердің бір реттік түбіртегін таңдауға
және төлеуге немесе жыл сайынғы техникалық қызмет көрсетуге немесе басқа қызметтерге ақы
төлеуге құқылы. Сайтта және медициналық ұйымның мобильді қосымшасында орналастырылған
Бағдарламаларға сәйкес Қызметтерді алу құқығы бар қызметтер.
2.4. Қызметтерді алу үшін Тұтынушы (пациент) бір реттік Қызметтерге қашықтан тапсырыс беруге
және Сайтта және мобильді қосымшада орналастырылған Медициналық ұйымның
Бағдарламаларына сәйкес Қызметтерді алу құқығы үшін қызметтерді қашықтан, өзінің Жеке
кабинеті арқылы төлеуге құқылы. Сайттағы немесе мобильді қосымшадағы есептік жазба. Бұл ретте
Медициналық ұйым бағдарламасында көзделген осындай Қызметтерге арналған Спецификация
(бағалау) автоматты түрде қалыптасады және Клиенттің (пациенттің) осы Шартқа сәйкес
Қызметтерге төлем жасағаннан кейін және оның Жеке кабинетінде көрсетіледі. Тараптар келісілген
және қол қойған болып саналады және Шарттың ажырамас бөлігі болып табылады. Бұл ретте,
Тараптардың қағаз жеткізгіштегі құжат нысанында Техникалық құжаттамаға жеке қол қоюы талап
етілмейді және Спецификацияның жазбаша нысаны сақталды деп есептеледі.
2.5. Медициналық ұйым Қызметті пайдалана отырып, Қызметтерді қашықтықтан көрсетеді.
Ақпараттық жүйе операторы Тұтынушыға (Емделушіге) қарапайым (ерекше емес) лицензия
шарттары бойынша бүкіл әлем бойынша Сервисті пайдалану құқығын береді, пайдалану әдістері:
Тұтынушының (пациенттің) мобильді құрылғысында жазу, дербес компьютерде пайдалану, орнату
және іске қосу мақсатында Қызметтерді ұсыну шеңберінде Қызметтің функционалдығын
пайдалану.
2.6. Медициналық ұйым Тұтынушыға (Емделушіге) тегін медициналық көмектің кепілдік берілген
көлемі (ТМККК) және (немесе) міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (МӘМС) жүйесі
шеңберінде төлемсіз медициналық көмек алу мүмкіндігі туралы хабарлайды.
2.7. Медициналық ұйым Тапсырыс берушіге (пациентке) Дәрігердің нұсқауларын (ұсынымдарын),
оның ішінде белгіленген емдеу режимін сақтамау көрсетілетін қызметтің сапасын төмендетуі, оны
уақытында аяқтау мүмкін еместігіне әкеп соғуы немесе Пациенттің денсаулығына кері әсер етуі
мүмкін екендігі туралы хабарлайды. денсаулық.
2.8. Ақпараттық жүйе операторы Медициналық ұйым болып табылмайды және медициналық
қызмет көрсетпейді, медициналық қызметтерді Медициналық ұйым Тұтынушыға/Пациентке
Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 387-бабының мазмұнына сәйкес Пайдаланушы мен
Пациент арасында жасалған жария шарт негізінде көрсетеді.
3. ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ ШАРТТАРЫ МЕН ШАРТТАРЫ
3.1. Қызметтерді алдын ала төлегеннен кейін Тұтынушы (Пациент) Қызметті пайдалана отырып,
Қызметтерді көрсетуге өтініш беруге құқылы (бұдан әрі Сұраныс). Егер Тапсырыс беруші
(Пациент) шеңберінде Қызметтер ұсынылатын ерікті медициналық сақтандыру бағдарламасы
бойынша сақтандырылған тұлға болса, Тұтынушы (Пациент) Қызметті пайдалана отырып,
шарттарда Қызметтерді көрсетуге өтініш беруге құқылы. , тиісті ерікті медициналық сақтандыру
шарттарында және басқа шарттарда белгіленген тәртіппен және мөлшерде.
3.2. Медициналық ұйым қызмет көрсету нәтижелері бойынша диагностиканы түзетпей, ем
тағайындамай, дәрігерлік консультация нәтижелері көрсетілген электрондық нысанда
Медициналық қорытынды жасайды және оны Тұтынушыға (пациентке) медициналық мекеме
арқылы жібереді. Қызмет көрсетеді немесе оның жеке кабинетінде оған сілтеме береді.
3.3. Медициналық ұйымның Қызметтерді көрсету шарттары мен тәртібі No 3 Қосымшада
көрсетілген және Шарттың ажырамас бөлігі болып табылады.
4. ЭЛЕКТРОНДЫҚ САНДЫҚ ҚОЛ ҚОЮНЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕЖЕЛЕРІ
4.1 Тараптар осымен Сервис шеңберінде электрондық құжаттарды өзара
танитынымен,Медициналық ұйым, Тұтынушы/пациент, Ақпараттық жүйе операторы Қызмет
арқылы жібереді , қолмен қол қойылған қағаз құжаттарға тең.
4.2. Тұтынушы/пациент қатысты құпиялылықты сақтауға міндеттенедіСервисте авторизациялау
үшін логин мен пароль .
4.3. Тараптар барлық іс-әрекеттер мен электронды құжаттар туралы келісімге келді медициналық
ұйымға жіберілдіПациент/Тұтынушы Қызметте тиісті авторизацияны аяқтағаннан кейін Қызметті
пайдалану Тұтынушы (пациент),мойындау Тапсырыс беруші (Емделуші) жасаған және жіберген.
4.4. Қол қоюПациент (тұтынушы)Қызмет бойынша құжаттар, соның ішінде бір сеанс ішінде
Тапсырыс беруші (Емделуші) тиісті құжаттың (құжатқа сілтеме) жанына арнайы таңбаны
(«құсбелгі») қою арқылы болуы мүмкін.
5. ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ ҚҰНЫ ЖӘНЕ ТӨЛЕУ ТӘРТІБІ
5.1. Қызметтер көрсетіледіМедициналық ұйымТапсырыс берушіге (Емделушіге) 5.2-тармақты
қоспағанда, оларды Тапсырыс беруші (Пациент) сатып алған жағдайда, ақыға. нақты келісім.
Қызметтердің құны веб-сайтта және мобильді қосымшада көрсетілген әрбір Қызмет үшін немесе веб-
сайтта және мобильді қосымшада орналастырылған Медициналық ұйымның бағдарламалары
шеңберінде Қызметтерді алу құқығы үшін. Егер Тұтынушы (Пациент) Медициналық ұйымнан
Медициналық ұйымның бағдарламаларында көзделген Қызметтерді көрсетуді осындай Бағдарламада
белгіленген мерзімде талап ету құқығына ие болса, онда Қызмет Тұтынушының (пациенттің)
Медициналық ұйымның (пациенттің) медициналық ұйымның қызметтерін көрсетуін талап етуіне
қарамастан көрсетілген болып саналады. көрсетілген мерзім өткеннен кейін осындай Қызметтерді
көрсетуді сұраған немесе жоқ.
5.2. Егер Тапсырыс беруші (Пациент) шеңберінде Қызметтер ұсынылатын ерікті медициналық
сақтандыру бағдарламасы бойынша сақтандырылған тұлға болса, Қызметтердің құнын ерікті
медициналық сақтандыру бағдарламасымен белгіленген тәртіппен полисті берген тиісті сақтандыру
ұйымы төлейді. медициналық сақтандыру шарты немесе ақпараттық жүйе
операторымен/медициналық ұйыммен жасалған өзге де келісім. Ерікті медициналық сақтандыру
бағдарламасы немесе Ақпараттық жүйе операторымен/Медициналық ұйыммен Тұтынушыға
(Пациентке) Қызметтерді көрсетуге жасалған өзге де шарт тоқтатылған кезде бұл тұлға Қызметтерді
алу құқығын жоғалтады.
5.3. Қызметтердің құнына Ақпараттық жүйе операторының сыйақысы, шығыстары мен
шығыстары, оның ішінде медициналық ұйымға ол көрсеткен қызметтер үшін төленетін сыйақы
кіреді.
5.4. Қызметтер толық көлемде алдын ала төленген жағдайда ұсынылады.
5.5. Қызметтер үшін төлем Клиенттің таңдауы бойынша Қызметте көрсетілген әдістердің бірін
пайдаланып банктік аударым арқылы жүзеге асырылады.
5.6. Қызметтер үшін төлем сомасы Ақпараттық жүйе операторының ағымдағы шотына есептеледі.
Ақпараттық жүйе операторының шотына қаражат түскен сәтте қызмет төленген болып саналады.
5.7. Тапсырыс берушінің (Пациенттің) Қызметтерге алдын ала төлем жасау мақсатында салған
қаражаты оның Қызметтегі жеке шотында Тұтынушының (Пациенттің) жеке шотында көрсетіледі.
5.8. Клиент (Емделуші) болашақта көрсетілетін Қызметтер үшін алдын ала төлем жасау үшін кез
келген сомада қаражат салуға құқылы.
5.9. Тұтынушының (Пациенттің) Тұтынушының (Пациенттің) жеке шотындағы жеке шотындағы
қаражатты Қызметтерді төлеу үшін ғана пайдалануға құқығы бар.
5.10. Қаражатты Клиент (Пациент) оның жеке шотындағы шотынан Қызметтерді көрсетуге
Сұраныс жіберу кезінде есептен шығарады. Егер Тапсырыс беруші (Пациент) Веб-сайтта және
мобильді қосымшада орналастырылған Медициналық ұйымның Бағдарламаларына сәйкес
Қызметтерді алу құқығы үшін қызмет құнын төлеген болса, онда мұндай қызмет көрсету мерзімінің
соңында Қызмет көрсетілген болып саналады. тиісті түрде ұсынылды және Ақпараттық жүйе
операторы Қызметтердің құнын төлеуге есептейді,қарамастан Тұтынушы (Емделуші) осындай
Қызметтерді көрсетуді сұрады ма, жоқ па туралы.
5.11. Тапсырыс берушіден (пациенттен) медициналық ұйым көрсететін Қызметтердің сапасына
және басқа да осыған ұқсас жағдайларда шағым түскен жағдайда, Медициналық ұйымның шешімі
бойынша қаражатты Ақпараттық жүйе операторы жеке шотқа қайтаруы мүмкін. Тапсырыс
берушінің (Пациенттің) Сайтта немесе мобильді қосымшада Клиенттің жеке кабинетінде (Пациент).
5.12. Қызметтерге ақы төлеу Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының
талаптарына сәйкес төлем фактісін растайтын құжаттарды ұсына отырып, қолма-қол ақшасыз
нысанда төлемдерді қабылдау және аудару бойынша қызмет көрсететін ұйымдардың көмегімен
жүзеге асырылады. Ақпараттық жүйе операторының Клиенттің (Пациенттің) төлем
деректемелеріне рұқсаты жоқ.
6. ТАРАПТАРДЫҢ БАСҚА ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
6.1. Ақпараттық жүйе операторы:
6.1.1. Тұтынушыға (пациентке) рұқсат беріңізҚызмет сәйкесбіргеосы Келісімнің шарттары.
6.1.2. Тұтынушының (пациенттің) жеке деректерін және медициналық құпияны құрайтын ақпаратты
рұқсатсыз және (немесе) қасақана қол жеткізуден және ағып кетуден қорғау үшін барлық қажетті
шараларды қабылдау.
6.1.3. Сайтта және мобильді қосымшада көзделген тәртіпте осы Келісімшарт Тараптарына
техникалық және ақпараттық қолдау көрсету.
6.1.4. Медициналық ұйымға төлемді өз бетіңізше немесе серіктесіңіз арқылы жасаңыз.
6.2. Ақпараттық жүйе операторының құқығы бар:
6.2.1. Тапсырыс берушінің (пациенттің) есептік жазбасын жою немесе Сайтта және/немесе Мобильді
қосымшада орналастырылған кез келген ақпаратқа қол жеткізуді шектеу, сондай-ақ, егер
медициналық ұйымға шағым түскен жағдайда, Тұтынушыға (пациентке) алдын ала хабарламастан
Сервиске кіруге тыйым салу. Тапсырыс берушінің (пациенттің) осы Шарттың талаптарын бұзуы.
6.2.2. Техникалық, технологиялық немесе басқа себептермен Қызметке қол жеткізуді уақытша
тоқтату.
6.2.3. Алдын ала ескертусіз Қызметті жаңартыңыз, функциялар жинағын және сыртқы түрін
өзгертіңіз. Егер осы жұмыстардың нәтижесінде Қызметтің жұмысында шектеулер болуы мүмкін
болса, Ақпараттық жүйе операторы олар туралы осы Шарттың Тараптарын олар жүргізілгенге дейін
кемінде 3 (үш) күнтізбелік күн бұрын хабардар етуге міндеттенеді.
6.2.4. Тапсырыс берушіге (пациентке) көмек көрсету, егер оның медициналық ұйымды қандай да бір
жауапкершілікке тартуға негіздері болса, медициналық ұйымның мемлекеттік тіркелгенін растайтын
құжаттарды, медициналық қызметті жүзеге асыруға лицензияны, медициналық ұйымның біліктілігін
растайтын құжаттарды ұсыну; Тапсырыс берушінің (пациенттің) жазбаша өтініші бойынша
медициналық ұйымды кез келген жауапкершілікке тарту үшін дәрігер және басқа да құжаттар
және/немесе мәліметтер.
6.3. Медициналық ұйым міндеттенеді:
6.3.1. Пациентке (Тапсырыс берушіге) Қызметтерді көрсетуге қатысты мәселелер және осы
Шарттың мәніне қатысты басқа да мәселелер бойынша қосымша тегін, қолжетімді және сенімді
ақпаратты ұсыну.
6.3.2. Тұтынушыға (пациентке) Тұтынушының (пациенттің) анықталған денсаулық жағдайы
туралы хабарлау.
6.3.3. Тұтынушыға (пациентке) құрметпен және адамгершілікпен қарау.
6.3.4. Медициналық ұйымның қолындағы Тұтынушы (пациент) туралы ақпарат пен құжаттарды
үшінші тұлғаларға бермеңіз немесе көрсетпеңіз.
6.3.5. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі бекіткен медициналық көмек
көрсету тәртібі мен стандарттарын, оның ішінде, бірақ олармен шектелмей, Қазақстан
Республикасы Денсаулық сақтау министрлігімен бекітілген Қашықтан медициналық қызметтерді
ұйымдастыру, көрсету және төлеу қағидаларын сақтау. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау
министрінің 2021 жылғы 3 ақпандағы No ҚР ДСМ-12.
6.3.6. Қолданыстағы заңнамаға сәйкес және Қызметтерді қашықтықтан көрсету ерекшеліктерін
ескере отырып, қызметтерді адал көрсету.
6.3.7. Егер Қызметтерді көрсету осы Шартта көзделмеген өтеулі негізде қосымша медициналық
қызметтерді көрсетуді талап етсе, Медициналық ұйым бұл туралы Тұтынушыны (пациентті)
хабардар етуге міндетті. Тапсырыс берушінің (пациенттің) келісімінсіз Медициналық ұйымның
өтеулі негізде қосымша медициналық қызметтер көрсетуге құқығы жоқ.
6.3.8. Бекітілген нысандар бойынша медициналық денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерінде
бастапқы есепке алу және есептілік құжаттамасын жүргізуді қамтамасыз етуактерлік
орындаушының бұйрығымен Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы
30 қарашадағы № ҚР ДСМ -175/2020..
6.3.9. Тұтынушының (пациенттің) Жеке кабинетінде қызметтердің қолжетімді және ақылы тізбесі
(біржолғы қызметтер де, медициналық ұйым бағдарламасында көзделгендер де) туралы ақпаратты
олардың сипаттамасымен, көрсету шарттарымен және талаптарымен, Тұтынушы (Емделуші)
Қызметтерді алуға құқығы бар Қызметтердің әрекет ету мерзімі.
6.3.10. Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен және мерзiмде бастапқы
есеп құжаттарын жасау жөнiндегi заң талаптарын сақтауға.
6.3.11. Осы Шартқа сәйкес басқа да міндеттерді орындау.
6.4. Медициналық ұйымның құқығы бар:
6.4.1. Тапсырыс берушіден (Пациенттен) осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындау үшін
қажетті кез келген ақпаратты алу. Тапсырыс беруші (пациент) ақпаратты ұсынбаған немесе толық
немесе дұрыс ұсынбаған жағдайда Медициналық ұйым қажетті ақпарат ұсынылғанға дейін осы
Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындауды тоқтата тұруға құқылы.
6.4.2. Осы Шарт бойынша Қызметтерді көрсеткені үшін сыйақы алу.
6.4.3. Осы Шарт бойынша Қызметтерді көрсетуге өз қалауыңыз бойынша үшінші тұлғаларды
Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкес тиісті медициналық
қызметтерді көрсетуге қажетті лицензиялары бар басқа медициналық ұйымдарды (бірлескен
мердігерлерді) тарту. Қазақстан. Медициналық қызмет көрсету үшін үшінші тұлғаларды тарту
кезінде Медициналық ұйым Тапсырыс берушінің (Пациенттің) назарына үшінші тұлға туралы
Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген барлық қажетті ақпаратты
жеткізуге міндетті. Осы Келісімнің ажырамас бөлігі ретінде тартылған үшінші тұлғалардың
медициналық ұйымдардың тізімін орналастырыңыз.
6.4.4. Медициналық ұйым үшінші тұлғалардың әрекеті және/немесе әрекетсіздігі үшін өз кінәсі
сияқты жауапты болады.
6.5. Тұтынушы (пациент) мыналарды міндеттейді:
6.5.1. Тіркеу кезінде нақты, толық және ағымдағы ақпаратты беріңіз.
6.5.2. Сайтта және/немесе мобильді қосымшада авторизациялауға мүмкіндік беретін сәйкестендіру
деректеріңізді ашпаңыз немесе үшінші тұлғаларға бермеңіз.
6.5.3. Дәрігердің барлық медициналық ұсыныстарын орындаңыз немесе оларды Пациенттің
орындауын қамтамасыз етіңіз, соның ішінде диагнозды қою/растау/нақтылау және емдеуді
тағайындау үшін хабарласу қажет мамандар туралы ұсыныстар.
6.5.4. Медициналық көмек алуға ақпараттандырылған келісімді және жеке деректерді жинауға,
өңдеуге және медициналық құпияны құрайтын ақпаратты беруге келісім беру - бұдан әрі «Келісім»
деп аталады. Келісім Сервисте орналастырылған Нысанның жанындағы құсбелгіні қою арқылы
(Шартқа No 1 және No 2 Қосымшалар нысанына сәйкес), сондай-ақ электрондық цифрлық қолтаңбаны
пайдалану арқылы беріледі.
6.5.5. Осы Шартта белгіленген тәртіпте, мерзімде және шарттарда Қызметтерге ақы төлеу.
6.5.6. Қызметтерді көрсету ережелерін және Қызметті пайдалану ережелерін сақтаңыз. Қызметті
көрсету кезінде, сондай-ақ жеке кабинетте сақталған ақпаратқа қол жеткізу кезінде құпиялылық
шарттарын қамтамасыз етіңіз.
6.5.7. Осы Шартқа сәйкес басқа да міндеттерді орындау.
6.6. Тұтынушының (пациенттің) құқығы бар:
6.6.1. Кез келген ыңғайлы уақытта Қызметті, сондай-ақ Қызметтерді Сайтта және мобильді
қосымшада берілген шарттар мен шарттарға сәйкес пайдаланыңыз.
6.6.2. Сайтта және мобильді қосымшада көрсетілген арналар арқылы Ақпараттық жүйе
операторының техникалық қолдау қызметіне хабарласыңыз.
6.6.3. Осы Келісімге сәйкес медициналық ұйымнан қызметтерді алу.
6.6.4. Шарт талаптарын орындамау немесе тиісінше орындамау салдарынан келтірілген залалды
өтеу, денсаулық пен өмірге зиян келтірілген жағдайда келтірілген зиянды өтеу, сондай-ақ заңнамаға
сәйкес моральдық зиянды өтеу туралы медициналық ұйымға талаптар қою. Қазақстан
Республикасының.
7. ҚҰПИЯЛЫҚ
7.1. Ақпараттық жүйе операторы және Медициналық ұйым Тұтынушының (пациенттің)
медициналық көмекке жүгінгені, оның денсаулық жағдайы, диагнозы және оны тексеру және емдеу
кезінде алынған басқа да мәліметтер туралы (дәрігерлік құпиялылық) ақпаратты құпия сақтауға
міндеттенеді.
7.2. Тапсырыс берушінің (пациенттің) келісімімен осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындау
шеңберінде Тапсырыс берушіні (пациентті) тексеру және емдеу мүддесі үшін медициналық
құпияны құрайтын ақпаратты басқа тұлғаларға, соның ішінде лауазымды тұлғаларға беруге рұқсат
етіледі. .
7.3. Жағдайына байланысты өз еркін білдіре алмайтын Тұтынушыны (пациентті) тексеру және
емдеу мақсатында және заңнамада көзделген өзге де жағдайларда медициналық құпияны құрайтын
мәліметтерді тұтынушының (пациенттің) келісімінсіз беруге жол беріледі. Қазақстан
Республикасының.
7.4. Тұтынушыға (Емделушіге) Қызметтің ашық байланыс арналары арқылы ұсынылатыны және
бұл арналар берілетін ақпараттың құпиялылығының сақталуына кепілдік бермейтіні туралы
хабарланады және түсінеді.
7.5. Тараптар осы Шартты орындау барысында екінші Тараптан алынған медициналық, қаржылық
және басқа да құпия ақпаратты сақтауға міндеттенеді.
8. ТАРАПТАРДЫҢ ЖАУАПКЕРШІЛІГІ
8.1. Медициналық ұйым осы Шарттың талаптарын орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны,
Қазақстан Республикасының аумағында рұқсат етілген диагностика, профилактика және емдеу
әдістеріне қойылатын талаптарды сақтамағаны үшін Пациенттің (Тапсырыс берушінің) алдында
дербес жауапты болады. сондай-ақ Тапсырыс берушінің (Пациенттің) денсаулығы мен өміріне зиян
келген жағдайда .
8.2. Осы Шарт бойынша қызметтерді ұсынатын медициналық ұйым және оның қызметкерлері
(дәрігерлер) денсаулық сақтау саласындағы құқықтарды бұзғаны, қызмет көрсету кезінде өмірге
және (немесе) денсаулыққа зиян келтіргені үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес
жауапты болады. Тұтынушы (пациент).
8.3. Ақпараттық жүйе операторы Медициналық ұйым көрсететін Қызметтердің сапасы мен
уақытылылығына жауапты емес.
8.4. Ешбір Тарап екінші Тараптың өз міндеттемелерін толық немесе ішінара орындамағаны үшін
жауап бермейді, егер орындамау өрт, су тасқыны, жер сілкінісі, ереуілдер және басқа да табиғи
апаттар, соғыс және соғыс қимылдары немесе басқа да жағдайлар сияқты форс-мажорлық
жағдайлардың салдары болса. , орналасқан
Тараптардың бақылауынан тыс, осы Шартты іске асыруға кедергі келтіретін, Шарт жасалғаннан
кейін туындаған, сондай-ақ заңнамада көзделген басқа да негіздер бойынша.
Егер осындай мән-жайлардың кез келгені Шартта көрсетілген мерзімде міндеттемені орындамауға
тікелей әсер еткен болса, онда бұл мерзім тиісті жағдайдың әрекет ету мерзіміне барабар
ұзартылады.
Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындау мүмкін болмаған Тарап олар туындаған және
тоқтатылған сәттен бастап 3 (үш) күннен кешіктірмей басқа Тарапқа Шарттың туындауы, күтілетін
ұзақтығы және тоқтатылуы туралы жазбаша хабарлауға міндетті. жоғарыда аталған жағдайлардан.
9. БАСҚА ШАРТТАР
9.1. Осы Келісім ашық келісім болып табылады, оның нысаны Веб-сайтта және мобильді
қосымшада шектеусіз адамдардың қарауына арналған.
9.2. Осы Келісім оны жасасу туралы ұсыныстың кіріспесінде сипатталған тәртіппен жасалды.
9.3. Осы Шарт белгісіз мерзімге жасалған. Тапсырыс беруші мұндай бас тартуға дейін кемінде 10
(он) күнтізбелік күн бұрын Ақпараттық платформа операторын жазбаша хабардар ете отырып, осы
Шарттан бас тартуға құқылы.
9.4. Егер Шарттың кез келген талаптары қандай да бір себептермен жарамсыз болса, мұндай
жарамсыздық Шарттың күшінде қалатын қалған талаптарының жарамдылығына әсер етпейді.
9.5. Тараптардың барлық қосымша келісімдері, актілері және осы Шарттың басқа да қосымшалары
оның ажырамас бөлігі болып табылады.
9.6. Тараптар арасында туындауы мүмкін барлық даулар, талаптар мен келіспеушіліктер
келіссөздер арқылы шешілетін болады.
9.7. Келіссөздер барысында даулы мәселелер шешілмесе, даулар соттың қарауына жатады.
10. АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕРДІҢ ОПЕРАТОРЫ ЖӘНЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ
ҰЙЫМНЫҢ АДРЕСИ ЖӘНЕ МӘЛІМЕТТЕР
Ақпараттық жүйе операторы:
«DARIGER ONLINE» ЖШС
БСН 210940001747
Заңды мекенжайы: ҚР, 050000, Алматы қ., Бостандық ауданы, Республика алаңы, 13.513 үй.
ИИК KZ70722S000015452331
«KASPI BANK» АҚ
BIC CASPKZKA
Директор Денисенко Д.
Медициналық ұйым:
«Меди-сервис» көмекші компаниясы» ЖШС
БСН 130940023453
Заңды мекенжайы: Алматы қ., Абай даңғылы, 52Б
ИИК KZ906017131000025912
«Қазақстан Халық Банкі» АҚ
BIC HSBKKZKX
Директоры Арстанбекова Д.В.
«МК Doctor Nearby» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі
Орналасқан жері: 115533, Мәскеу, vn.ter.g. муниципалды ауданы Нагатино-Садовники, Нагатинский
1 проезд, 11, 1 корпус, 1 қабат, бөлме. XII
INN/KPP 7736253130/772401001
OGRN 1157746867464,
шот нөмірі 40702810738000057474
РЕСЕЙ СБЕРБАНКІ ЖАҚ, Мәскеу
C/s 30101810400000000225
BIC 044525225
Телефон: +7 (495) 252-72-00
Электрондық пошта:info@dr-telemed.ru
Директоры Андреев А.
«ОЛЛА-МЕД» ЖШС
Орналасқан жері: Ресей, 105554,
Мәскеу қаласы, Парковая 9 көше, 8А
СТН 7719727278
Беріліс қорабы 771901001
шот нөмірі 40702810738290033075
«Ресей Жинақ банкі» ЖАҚ, Мәскеу қ
с/с 30101810400000000225
BIC 044525225
Хат алмасу мекенжайлары: Ресей, 105554,
Мәскеу қаласы, Парковая 9 көше, 8А
Бас директор Аббасов Е.Д.
АҚ МК «ВРАЧ»
Орналасқан жері: Ресей, 344002 Ростов-на-Дону, көш. Тургеневская, 49 жаста
СТН 6164255496
Беріліс қорабы 616401001
Шот 40702810606090000009
ВТБ БАНКІНІҢ ОРТАЛЫҚ ФИЛИАЛЫ
(PJSC) МӘСКЕУ
Шот нөмірі 30101810145250000411
BIC 044525411
Бас директор Шкурат Е.П.
№ 1 қосымша
қол жеткізу келісіміне
қашықтан медициналық қызметтерге
Пациенттің ақпараттандырылған келісімі
«Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» 2020 жылғы 7 шілдедегі Қазақстан
Республикасы Кодексінің 134-бабының 3-тармағына сәйкес
(Медициналық көмек пациенттің хабардар етілген ауызша немесе жазбаша ерікті келісімін алғаннан
кейін көрсетілуі керек)
ЖСН ________________________________________________
ТОЛЫҚ АТЫ. (Егер қолжетімді болса)
__________________________________________________________
(толық)
Туған күні – «____» ___________________ _____г.
Медицинаға ерікті түрде келісім беремінҰйымдармедициналық араласудың келесі түрлері үшін:
Жоқ.
Медициналық араласу түрі
1.
Сұхбат, оның ішінде шағымдарды анықтау, тарихты алу
Маған медициналық көмек көрсетудің мақсаттары, әдістері, олармен байланысты тәуекелдер,
медициналық араласулардың ықтимал нұсқалары, олардың салдары, оның ішінде асқыну
ықтималдығы, сондай-ақ медициналық көмектің күтілетін нәтижелері түсіндірілді.
- Маған ұсынылатын медициналық араласудың, диагностикалық және емдік процедуралардың
мақсаттары, сипаты және жағымсыз әсерлері және оларды жүзеге асыру кезінде менің денсаулығыма
қасақана зиян келтіру мүмкіндігі, сондай-ақ мен (өкілдік берілген тұлға) не істеу керектігі туралы
хабардармын. оларды жүзеге асыру кезінде;
- Мен бұл медициналық араласудың қажеттілігін түсінемін. Маған толық түсінікті, манипуляция
(процедура) кезінде немесе одан кейін асқынулар дамуы мүмкін, бұл қосымша араласуды (емдеуді)
қажет етуі мүмкін, мен дәрігерлермен келісемін.
- Маған емдеуден бас тарту, режимді, медицина мамандарының ұсыныстарын, дәрі-дәрмек режимін
сақтамау, медициналық құралдар мен жабдықтарды рұқсатсыз пайдалану, бақылаусыз өзін-өзі емдеу
емдеу процесін қиындатуы және денсаулық жағдайына теріс әсер етуі мүмкін екенін ескертті және
түсінемін. :
- Мен дәрігерлерге емдеу және диагностикалық мақсаттар үшін қажет болуы мүмкін кез келген
процедураны немесе қосымша араласуды, сондай-ақ маған (өкілдік берген адамға) көрсетілген
медициналық араласуды қамтамасыз ету барысында күтпеген жағдайлардың туындауына байланысты
рұқсат беремін.
- Бұл туралы маған хабарланды. маған (өкілдік берілген тұлғаға) тағайындалған дәрі-дәрмектерді және
басқа да емдеу шараларын жүйелі түрде қабылдау, денсаулығының нашарлауы туралы дәрігерге дереу
хабарлау және дәрігермен тағайындалмаған дәрі-дәрмектерді қолдануды келісу қажеттігін;
- Мен осы емдеу-профилактикалық мекемеде белгіленген емдеу-қорғау режимінің тәртібімен және
ережелерімен таныспын және оларды сақтауға міндеттенемін;
- Мен өзімнің денсаулық жағдайым, бұрынғы емдеу эпизодтары, қатар жүретін аурулар, бұрынғы
операциялар, жарақаттар, аллергиялық реакциялар, дәрі-дәрмектерге жеке төзбеушілік, қабылданған
дәрілер туралы барлық қажетті ақпаратты бердім. - Тұқым қуалаушылық туралы, сондай-ақ алкогольді,
есірткілік және улы заттарды қолдану туралы шынайы ақпарат бердім;
- Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі (ТМККК) және (немесе) міндетті әлеуметтік
медициналық сақтандыру жүйесі (МӘМС) шеңберінде медициналық көмектің тиісті түрлері мен
көлемдерін төлемсіз алу мүмкіндігі туралы хабарлама алдым.
- ақылы негізде медициналық көмек көрсетуге келісім беремін;
- Медициналық құпияны сақтауды ескере отырып, басқа медицина мамандарының, оның ішінде басқа
медициналық ұйымдардың қызметкерлеріне медициналық араласуды жасауға келісемін.
- Кез келген сұрақтарды қою мүмкіндігіне ие болдым және барлық сұрақтарға қолжетімді формада
жан-жақты жауап алдым.
Сондай-ақ телемедицина желісін пайдалана отырып, қашықтан медициналық көмек көрсетуге ерікті
түрде келісім беремін. Атап айтқанда, маған түсіндірілді және түсінікті болды:
1. Консультациялар мына мақсаттарда жүзеге асырылады: 1) шағымдар мен анамнез деректерін
алдын алу, жинау, талдау, диагностикалық және емдеу шараларының тиімділігін бағалау,
денсаулығыма медициналық бақылау жүргізу; 2) көзбе-көз қабылдау (тексеру, консультация)
қажеттілігі туралы шешім қабылдау.
2. Консультациялар кезінде емдеуші дәрігер диагнозды белгілеп, бетпе-бет кездесу (тексеру,
консультация) кезінде емдеуді тағайындаған жағдайда бұрын тағайындалған емдеуді түзете алады.
3. Менің денсаулығымды қашықтан бақылауды емдеуші дәрігер жеке қабылдаудан кейін
(тексеру, кеңес беру) тағайындайды. Маған медициналық араласудың жоғарыда көрсетілген бір
немесе бірнеше түрлерінен бас тартуға және оны (оларды) тоқтатуды талап етуге құқығым бар екені
түсіндірілді.
Мен консультация нәтижесінде емдеуші дәрігер жеке қабылдау (тексеру, кеңес беру) қажет деген
қорытындыға келуі мүмкін екенін түсінемін. Қашықтықтан консультация кезінде диагноз қою мүмкін
емес екенін түсінемін, ал бұрын тағайындалған емді түзету диагнозды анықтап, емдеуді жеке өзі
тағайындаған жағдайда мүмкін болады. Дәрігерге денсаулығымның жай-күйі туралы хабарламау,
дәрігердің ұсынымдарын (оның ішінде диетаны, жаттығуды және басқа шектеулерді) орындамау және
өзін-өзі емдеу менің денсаулығыма және консультация нәтижелеріне кері әсер етуі мүмкін екенін
түсінемін.
Қолы: __________ Күні мен уақыты «____» ___________ 20 ___ ж. _________
Егер пациенттің туысы/қамқоршысы/заңды өкілі орындаған болса:
ТОЛЫҚ АТЫ. (бар болса) (толығымен)
ТОЛЫҚ АТЫ. (бар болса) дәрігер, жеке куәлік
Күні мен уақыты – «_____» ______________ 20___ ____________________
№ 2 қосымша
қол жеткізу келісіміне қашықтан медициналық қызметтерге
Жеке деректерді жинауға және өңдеуге келісім беру
Мен, ______________________________________________________, ЖСН______________
(толық аты-жөні)
(бұдан әрі «Тапсырыс беруші (пациент)») «Даригер Онлайн» ЖШС-не (бұдан әрі «Ақпараттық жүйе
операторы»), сондай-ақ ақпарат берілген медициналық ұйымға сөзсіз, нақты, хабардар етілген келісімімді
беремін. Жүйе операторы мен заңды өкілі болып табылатын тұлғаның жеке деректерін, соның ішінде (соның
ішінде, бірақ олармен шектелмей) қамтуы мүмкін жеке медициналық деректерді жинау және өңдеу бойынша
медициналық қызметтерді көрсету туралы шарт жасады:
сәйкестендіру/аутентификация/авторизация үшін қажетті ақпарат: тегі Аты
Әкесінің аты; азаматтық; жеке басын куәландыратын құжаттың (паспорттың) деректемелері;
жеке сәйкестендіру нөмірі (ЖСН); туған күні мен мәліметтері; еден; қолтаңба (цифрлық
қолтаңба); биометриялық деректер; сурет, дауыс жазуы, парольдер (сандық, алфавиттік,
таңбаларды қолданатын және біріктірілген), сөздер -
сәйкестендіру/аутентификация/авторизациялау үшін пайдаланылатын идентификаторлар
немесе сәйкестендіру кодтары және басқа да деректер;
Тұтынушымен (пациентпен) байланысу үшін қажетті ақпарат, сондай-ақ
сәйкестендіру/аутентификация/авторизация:тіркеу (тіркеу) мекенжайы, нақты
тұрғылықты мекенжайы, телефон нөмірлері, электрондық пошта мекенжайы;
медициналық қызметтерді тиісті түрде көрсету үшін қажетті ақпарат:денсаулық
жағдайы, алынған медициналық қызметтер, консультацияны бейнежазбаға түсіру;
Тапсырыс берушінің (пациенттің) медициналық көмекке жүгінгені, оның ауруларының
диагностикасы және оны қарау және емдеу кезінде алынған басқа да мәліметтер туралы
мәліметтер, сондай-ақ медициналық көмек алуға негізделген келісімі.
1.Дербес деректерді жинау және өңдеу мақсаты Dariger Online сервисінде қашықтан
медициналық қызметтерге қолжетімділікті қамтамасыз ету және Тұтынушының
(пациенттің) қашықтан медициналық қызметтерін алуы туралы шартты орындау болып
табылады. Дербес деректер, егер бұл Қазақстан Республикасының қолданыстағы
заңнамасына сәйкес міндетті болса, басқа мақсаттарда пайдаланылуы мүмкін.
2.Қызмет көрсету сапасын арттыру және маркетингтік бағдарламаларды жүргізу мақсатында ақпараттық жүйе
операторының және медициналық ұйымның қызметтері туралы ақпарат алуға, телефон қоңыраулары, SMS
хабарламалар, push-хабарламалар түрінде сауалнама жүргізуге келісім беремін. мен берген ұялы телефон
нөміріне және/немесе электрондық пошта мекенжайына электрондық пошталар (электрондық пошталар).
3.Мен Тұтынушының (пациенттің) жеке кабинетінде тіркелу кезінде көрсеткен ұялы телефон нөмірі сенімді
және маған тиесілі екенін және электрондық пошта мекенжайы менің атыма тіркелгенін және мен
пайдаланатынын растаймын.
4. Ақпараттық жүйе операторының атынан дербес деректерді өңдейтін басқа тұлғаларға, егер өңдеу осындай
тұлғаларға, оның ішінде трансшекаралық (егер телемедицина технологияларын пайдалана отырып
медициналық қызметтерді пайдалану мемлекеттен тыс жүзеге асырылса) тапсырылса, менің жеке деректерімді
беруге келісемін. Қазақстан Республикасының аумағы).
5. Мен өзімнің сынақтарымның нәтижелерін және жеке деректерді қамтитын басқа құжаттаманы жіберуге
рұқсат етемін. Қызметке тіркелу кезінде көрсетілген менің электрондық поштама (тиісті нысандағы
сканерленген сурет түрінде), сондай-ақ медициналық қызметтерді көрсету жөніндегі Медициналық ұйымның
мекенжайына медициналық құпиялық ретінде жіктелген деректер. Осы келісімге қол қою арқылы мен
электрондық пошта ашық ақпарат көзі болып табылатынын және Оператормен қорғалмағанын хабардар етемін.
Мен Оператордың пошта жәшігінің бұзылуына және ақпараттың ағып кетуіне жауапты емес екендігі туралы
хабардар етемін және келісемін.
6. Ақпараттық жүйе операторы жеке деректерді жинау, тіркеу, жүйелеу, жинақтау, пайдалану, сақтау,
нақтылау (жаңарту, өзгерту), алу, пайдалану, беру (тарату, қамтамасыз ету, қол жеткізу), иеліктен айыру,
блоктау, жою, жою арқылы өңдейді. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес.
7. Бұл келісім Dariger Online қызметін пайдалану мерзіміне беріледі және егер Қазақстан Республикасының
қолданыстағы заңнамасында өзгеше мерзім белгіленбесе, пайдалану мерзімі аяқталғаннан кейін 5 (бес) жыл
бойы жарамды.
Көрсетілген келісімді Тапсырыс беруші (Пациент) Ақпараттық жүйе операторына ҚР, 050000,
Алматы қ., Бостандық ауданы, Республика алаңы, 13 513 ғимарат («Dariger Online» ЖШС үшін)
мекенжайы бойынша жазбаша хабарлама жіберу арқылы кері қайтарып алуы мүмкін.
(Т.А.Ә. (толық), күні және қолы)
№ 3 қосымша
қашықтықтан медициналық қызметтерге
қолжетімділікті қамтамасыз ету шартына
МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУДІҢ
ШАРТТАРЫ МЕН ТӘРТІБІ
1. ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ШАРТТАРЫ
1.1. Сайтта жалпыға қолжетімді https://darigeronline.kz Медициналық ұйым және қызмет көрсететін
дәрігерлер туралы ақпарат (олардың кәсіптік білімі, біліктілігі және т.б.) және басқа да қажетті
мәліметтер заңнамаға және іскерлік әдет-ғұрыптарға сәйкес орналастырылады.
1.2. Қызмет Пациентке (Тапсырыс берушіге) Дәрігердің құзыретіне жататын мәселелер бойынша
нақты уақыт режимінде Сервисті пайдалана отырып, телемедицина технологияларын пайдалана
отырып, консультациялар түрінде медициналық көмек көрсетуден тұрады.
1.3. Пациентке (Тапсырыс берушіге) қашықтан тексерулер мен басқа зерттеулер мен
манипуляцияларды жүргізудің мүмкін еместігіне байланысты Дәрігер өзінің кәсіби пікірін
қалыптастыра алмайтын мәселелерді қоспағанда, барлық мәселелер бойынша қызметтер көрсетіледі.
сондай-ақ қосымша ақпарат алу үшін жауаптарды талап ететін сұрақтар (басқа мамандардың
тексерулерінің нәтижелері, зертханалық және аспаптық зерттеулердің нәтижелері).
1.4. Қызмет көрсету басталғанға дейін Пациент (Тапсырыс беруші) Дәрігерге Пациентке (Тапсырыс
берушіге) қойылған диагноздар, өткен аурулары, белгілі аллергиялық реакциялар, араласуға қарсы
көрсетілімдер, дәрі-дәрмектерді қабылдау туралы ақпаратты дәрігерге жіберу арқылы беруге
құқылы. Жеке кабинетті пайдалана отырып, қажетті құжаттардың көшірмелері. Қажетті
медициналық ақпарат бұл Медициналық ұйымға Қызметтерді тиісті түрде көрсету үшін қажетті
медициналық сипаттағы ақпарат: олар бойынша консультациялар тікелей жүргізілетін бар аурулар
туралы медициналық есептер, қосымша зерттеулер мен тексерулердің нәтижелері, сондай-ақ барлық
Пациенттер (тұтынушылар) бере алатын медициналық құжаттар. Көрсетілуі медициналық
құжаттарды зерделеуді талап ететін Қызметтерді көрсету Пациент (Тапсырыс беруші) осы
құжаттарды ұсынғаннан кейін ғана басталады.
1.5. Қызметтерді көрсету кезінде, оның ішінде бетпе-бет консультациялар, диагностикалық
тексерулер қажеттілігін анықтаған кезде Дәрігер ұсынатын медициналық ұйым пациентке (тапсырыс
берушіге) жүгіну және (немесе) растау және (немесе) үшін байланысу қажет мамандар туралы
хабарлайды. ) диагностиканың ұсынылатын әдістері, емдеу, байланысты қауіптер, олардың салдары
және күтілетін нәтижелер туралы диагнозды нақтылау және басқа да осыған ұқсас ақпаратты
қамтамасыз ету.
1.6. Медициналық ұйым қызмет көрсету нәтижелері бойынша Медициналық қорытынды жасайды.
Медициналық қорытынды цифрлық технологияларды пайдалана отырып Қызметті көрсету
нәтижелері бойынша Дәрігер құрастыратын, Қызмет арқылы Тұтынушыға (Пациентке) жіберілетін
немесе сілтемесі Тұтынушыға (Пациентке) ұсынылатын электрондық нысандағы құжат. )
диагностика мен емдеу рецептерін жасамай немесе түзетпей, медициналық кеңестің нәтижелерін
қамтитын оның Жеке кабинетінде.
1.7. Қызметтер көрсетілген күннен бастап 7 (жеті) күнтізбелік күн ішінде Тапсырыс беруші және
(немесе Пациент) көрсетілетін қызметтің сапасына қатысты шағым жасамаса, Тапсырыс беруші
(Емделуші) тиісті түрде көрсетілген және қабылдаған болып саналады. Қызметтер.
Осы Шартты орындауға байланысты қатынастарға «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы»
Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 4 мамырдағы № 274-IV Заңының ережелері қолданылады.
2. ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ТӘРТІБІ
2.1. Пациент (Тапсырыс беруші) Қызметтерді сұрамас бұрын Сайтта немесе Dariger Online мобильді
қосымшасында (маркетингтік атауы ») алдын ала тіркелу процесінен өтуі керек.Даригер онлайн«).
Тіркеу кезінде Пациент (Тапсырыс беруші) жеке деректерді жинауға және өңдеуге және Қызметтерді
ұсынатын Медициналық ұйымға медициналық ақпаратты беруге келісімін беруге, сондай-ақ
медициналық араласуларға негізделген келісімін беруге міндетті.
2.2. Сайтта немесе Dariger Online мобильді қосымшасында тіркелу ережелері:
Қызметтерді көрсету Пациенттің (Тапсырыс берушінің) келесі жабдығын пайдалана отырып жүзеге асырылуы
мүмкін: техникалық талаптарға сай болуы тиіс дербес компьютер, ұялы телефон. Қызметтерді алу үшін сіз веб-
платформаға кіретін құрылғының төмендегі талаптарға сай келетініне көз жеткізуіңіз керек.
Дербес компьютерді пайдалану кезінде:
компьютерге қосылған бейнекамераның рұқсаты кемінде 1024 x 720 (бейнебайланысты
пайдалана отырып қызмет көрсету әдісі таңдалған болса);
компьютерге микрофон қосылған (бейне немесе аудио байланыс арқылы Қызметтерді көрсету
әдісі таңдалған болса);
операциялық жүйе MS Windows нұсқасы XP немесе Mac OS X төмен емес;
Интернет-шолғыш (браузер) Google Chrome (ұсынылады), Mozilla Firefox немесе Opera соңғы
нұсқасы;
Интернетке кіру арнасының жылдамдығы 1 Мбит/с
төмен емес. Ұялы телефонды пайдаланған кезде:
жұмыс камерасы, микрофоны және басқа да қажетті функциялары бар Apple iPhone 7 немесе
одан жоғары ұялы телефон моделі;
Android 12.1 және одан жоғары нұсқасы бар ұялы телефон;
кез келген ұялы телефон, егер пайдаланушы Интернет арқылы емес Қызметтерді көрсетуге
өтініш берсе.
Apple мобильді құрылғылары үшін мобильді қосымшаны орнату үшін кемінде IOS 14 жүйесі қажет,
Android жүйесіндегі құрылғылар үшін - кемінде 12.1.
2.2.1. Сайт арқылы Қызметті алу үшін сізге:
Веб-сайтқа өтіңіз https://darigeronline.kz
Жүйемен сәйкестендіру үшін ұялы телефон нөміріңізді растау және толық аты-жөніңізді және
туған күніңізді көрсету арқылы;
Дәрігерді таңдап, Қызметті (кеңес) алыңыз.
Егер сізге кезекші дәрігердің (педиатр, жалпы тәжірибелік дәрігер) кеңесі қажет болса, онда
Дәрігер шақырғанға дейін жеке кабинетте тұруыңыз керек;
Жоғары мамандандырылған дәрігердің (кезекші емес дәрігер) жоспарлы консультациясы қажет
болса, онда белгіленген уақытта Жеке кабинетке кіріп, Дәрігердің қоңырауына жауап беру керек.
Консультациядан бұрын Жеке кабинеттің «Жеке деректер/Тексеру» бөлімінде камераның, динамиктің,
микрофонның функционалдығын тексеру керек.
2.4.2. Қызметті мобильді қосымша арқылы алу үшін:
Dariger Online мобильді қосымшасын жүктеп алыңыз
Логин мен парольді көрсету, ұялы телефон нөміріңізді растау және толық аты-жөніңізді көрсету
арқылы тіркеліңіз. және жүйемен сәйкестендіру үшін туған күні;
Өтінім сұрауы бойынша камераға, динамикке, микрофонға қол жеткізуге рұқсат беріңіз;
Дәрігерді таңдап, Қызметті (кеңес) алыңыз.
2.4.3. Егер Пациент (Тапсырыс беруші) 5.2 тармағына сәйкес Қызметті алуға құқылы болса. Келісім-
шарт, бірақ бұл тұлғаларды Қызмет анықтамайды және олар үшін жеке кабинетінде медициналық
консультациялар құны жеке тұлғалар үшін қолданыстағы прейскурантқа сәйкес 0 (нөл) теңге
болмайды, содан кейін Пациентті (Тапсырыс беруші) сәйкестендіру үшін Қолдау қызметіне
www.darigeronline.kz сайтында көрсетілген телефон арқылы хабарласу қажет
2.4.4. Пациент (Тапсырыс беруші) өзі қолданатын жабдық пен бағдарламалық қамтамасыз етудің
көрсетілген талаптарының сақталуына дербес жауапты болады. Медициналық ұйым Пациенттің
(Тапсырыс берушінің) Пациенттің (Тұтынушының) құрылғыларында орнатылған жабдықтың немесе
бағдарламалық құралдың нәтижесінде Қызметтерді ала алмауына жауапты емес.
Веб-сайтта немесе мобильді қосымшада тіркелгеннен кейін Пациент (Тұтынушы) «Жеке кабинет»
бөліміне өтеді. «Жеке кабинет» бөлімі Пациентке (Тұтынушыға) Қызметтерді көрсетуге сұраныс жіберуге,
кезекші дәрігерге хабарласуға және қабылдауға мүмкіндік беретін Сайттағы немесе мобильді қосымшадағы
Пациенттің (Тұтынушының) жеке бөлімі. Қызметтер.
2.3. Дәрігермен кеңесу (кеңесші).
Бағдарлама ұсынатын Қызметтерді алу үшін келесі қадамдарды орындау қажет:
2.3.1. Сайттың жоғарғы мәзіріндегі «Басты» түймесін басу арқылы сайттың негізгі бетіне өтіңіз
немесе Dariger Online мобильді қосымшасына өтіңіз, қажетті Дәрігерді таңдап, «Кеңес алу» немесе
«Жазылу» түймесін басыңыз. . Консультация алдында пайдаланушының компьютерлік жабдығын
жеке кабинеттің «Қосылу сынағы» бөлімін / телефон параметрлеріндегі камера мен микрофонға кіру
рұқсатын пайдаланып тексеру ұсынылады.
2.3.2. Кезекші дәрігерді (генерал дәрігер, педиатр) таңдаған кезде консультацияға сұраныс жасау
үшін ашылатын терезеде «Бастау» түймесін басыңыз.
2.3.3. Кезекші дәрігер (жалпы практика дәрігері, педиатр) Науқаспен (Тұтынушымен)
байланысқанша күтіңіз (консультация терезесі ашылады) - қазіргі уақытта жүйеде (онлайн) тегін
кезекші дәрігер Қызметті пайдаланып Пациентпен (Тұтынушы) байланысады. , немесе тіркеу кезінде
көрсетілген Пациенттің (Тұтынушының) ұялы телефон нөміріне қоңырау шалу арқылы.
2.3.4. Консультация алдында және оның барысында Пациент (Тапсырыс беруші) Дәрігерге мәтіндік
хабарламалар мен суреттерді жібере алады.
2.3.5. Пациент (Тапсырыс беруші) Қызмет арқылы кезекші дәрігерге (жалпы практика дәрігері,
педиатр) консультация алуға өтініш бере алады, бұл ретте пациент (Тапсырыс беруші) Сайттың жеке
кабинетінде қалуы керек (жеке кабинеттен шықпау, онлайн жүйеде) немесе мобильді қосымшаға
кіріңіз.
2.3.6. Дәрігер Пациентке (Тұтынушыға) хабарласқанда, байланыс әдістерінің бірін таңдау керек
қоңырау терезесі пайда болады: бейне, аудио немесе хат алмасу.
2.3.7. Консультация байланыс әдісін таңдағаннан кейін басталады және отыз минутқа дейін созылады.
2.3.8. Қабылдау бойынша қолжетімді Маман-дәрігерді (кеңесшіні) таңдаған кезде сіз күн мен
уақытты таңдауыңыз керек, содан кейін «Кездесу жазу» түймесін басыңыз.
2.3.9. Маман дәрігердің кеңесіне жазылу жасалғаннан кейін Пациентке (Тапсырыс берушіге) Сервис
арқылы кеңес беру уақыты мен күні көрсетілген SMS хабарлама келеді.
2.3.10. Маман дәрігердің кеңесіне тағайындалған уақытта сіз Сайтқа кіріп, жеке кабинетіңізге
кіруіңіз керек / мобильді қосымшаға кіріп, маман дәрігердің Науқаспен (Тапсырыс беруші)
байланысуын күтуіңіз керек. Белгіленген уақытта маман дәрігер Пациентпен (тұтынушымен)
байланысады және отыз минутқа дейін созылатын онлайн-консультация басталады.
2.3.11. Егер Дәрігер Пациентпен (Тапсырыс берушімен) байланысуға әрекеттенген сәтте соңғысы
жүйеде (онлайн) болмаса, ал Дәрігер онымен Сервис арқылы байланыса алмаса және Пациентке
(Тапсырыс берушіге) телефон нөмірі бойынша хабарласа алмаса. Сайтта тіркелу кезінде 3 әрекеттен
кейін көрсетілген ұялы телефон нөмірі, консультация жабылады және Қызмет көрсетілген болып
саналады.
2.3.12. Егер сұраныс жібергеннен кейін Пациент (Тапсырыс беруші) Қызметтерді көрсетуден бас
тартқысы келсе, ол бұл туралы Сайтта көрсетілген байланыс деректерін пайдалана отырып немесе
«Жеке кабинет» арқылы медициналық ұйымды бастамас бұрын хабардар етуге міндетті. жедел
консультация және алдын ала кеңес алған жағдайда 24 сағаттан кешіктірмей. Белгіленген тәртіп
сақталмаған жағдайда Қызмет көрсетілген болып саналады.
Пациент (Тапсырыс беруші) сұрауды жібергеннен кейін Қызметтерді көрсетуге сұраныс жібермесе немесе
Жүйеде (онлайн) болмаса, Қызметтерді көрсету мерзімдеріне қатысты Пациенттің апсырыс берушінің)
ешқандай шағымдары қабылданбайды.
2.3.13. Консультация нәтижелері бойынша Дәрігер медициналық қорытынды жазып, оны Қызмет
арқылы Пациентке (Тапсырыс берушіге) жібереді.